loading...
دلداده
علی بازدید : 1391 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (2)

كاش از لطف شبی یاد ز ما می‌كردی

یاد از عاشق افتاده ز پا می‌كردی

كاش بیمار فراقت كه ز پا افتاده

با نگاه ملكوتی تو دوا می‌كردی

كاش می‌آمدی با یك نظر ای نخل امید

گره از كار من زار تو وا می‌كردی

كاش یك شب تو برای فرجت مالك من

با دل سوخته خویش دعا می‌كردی

همچو باران به سر شیعه بلا می‌بارد

كاش می‌آمدی و دفع بلا می‌كردی

پرچم ظلم برافراشته شد در همه جا

كاش تو پرچمی از عدل بپا می‌كردی

كاش یك روز رضایی ز وفا

مهدی فاطمه از خود تو رضا می‌كردی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه(یاس) در تاریخ 1348/10/11 و 23:41 دقیقه ارسال شده است

سلام
من خودم را از طریق لینک هوشمند لینک کردم اما متاسفانه اشتباه ،خدابارلا، لینک کردم
لطفا به اسم ،خداباران، تغییر دهید
پاسخ : اشکال نداره
درستش کردم
یاعلی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام امیدوارم اهل شعر و شاعری باشید . ممنون می شم اگه شعری گفتید یا جایی دیدید برسونید به من تا تو وبلاگ به اسم شما نشون داده بشه . در ضمن بهترین مطالب وبلاگ رو در قسمت صفحات جداگانه هم قرار می دهم . نظر یادتون نره . یا علی مدد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    نظرسنجی
    چقدر شعر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 326
  • بازدید ماه : 1,166
  • بازدید سال : 30,296
  • بازدید کلی : 967,172
  • کدهای اختصاصی